Breaking

Saturday, November 25, 2017

Usko lado katro raixa | lado katha 2019 | YOUN KATHA

Usko lado katro raixa | lado katha 2019 | YOUN KATHA

Ma aafno slc sakkayera ktm aaye . Yah ma kmc colz ma padhna thale tya mero dherai sathi haru ni vaye ma hostel ma basthe mero flat ko kt haru ko sabai ko bf thiyo mero chai thiyena . Malai yesto kura ma interest nai thiyena .huna ta mero kta sathi haru pani thiye tara malai kailei testo feelings aayena . Yettikai ma hamro 11/ 12 ni siddiyo tespaxi hami hostel xadera niklieu ma aunty ko ma basna thale fb ma hami sabai frn touch ma thiyeu estai chaldai thiyo ek din mero colz ko
READ: Poonam aunty lai chikeko |YOUN KATHA
euta sathi (roshan) le malai purpose garyo ma achamma pare ani mero best frn lai vne ulle accept garde vani maile ni garde .bstarai hami ali badi bolna thaleu fb ma call ma ani kaile kai vet na ni thaleu testai hamro relation vako 2 mnth jati vayo ekdin usle malai vetna bolayo T.U ma …Ma gaye ani tu ko jungle vitra hami ettikai basirako thiyeu usle malai ekkasi chyappa pakadyo ra tounge kiss garyo ma daraye yo mero first experience thiyo usko hath bstarai mero boobs tira jadai thiyo ma daraye ra maile usko hath fyalde tespaxi ekxin koi bolenau ani usle vanyo malai timro boobs touch garna deu na maile nai vne ani ule malai 4 ota option diyo
1.kiss gardai boob touch garne

2.luga kholera boobs suck garne
3.sabbai luga kholera usko agadi nude vayera kiss garne
4.mero private part(puti ) chalaune
Natra jabarjasti sex gardinxu vnna thalyo malai aru vnda 1option choose garne bichar gare usle kiss garna thalo ani bistarai mero boobs masalna thalyo….
READ: Puti chilaye pachi[Nepali Chikeko Katha]
Ahhhhawawhohhhh ….. kasto feel vairathyo ekkasi mero phn bazyo so hami tya bata tyo din xuttem
Tespaxi malai u sanga vetna pani dar lagna thalyo ek din usle malai call garyo ra vanyo ki usko ghar ma puja xa ra malai invite garyo sab sathi lai invite garrko vnyo ma pani gaye usko ghar pugda ta koi thyiena maile baira bata bolaye usle bhitra aauna vanyo ma gaye jada ta u hall ma sutirako raixa maile kna bolako tesai vane ule vanyo ma birami xu mom hunuhunna tmali truth vaneko vaye tmi aauthenau tei vayera jhut boleko. Ma ekxin risaye tespaxi usle ma sanga pani magayo ma kitchen ma lina gako ta tya sab pani pokheko raixa ma chiple ra mero sab luga vigyo maile uslai pani lagdiye ani ule vnyo mero dd ko room ma jau ra change gara timro kapada sukihalxa jada samma ..maile tei garnu ramro thane ra usko dd ko rum dekhaidiyo ra ma tya gae ma change garera baira niskida u door bahira raixa maile uslai rest garna vne tara usle malai samatera kiss garna thalyo ummmmmmmmmm chwapchwap bistarai malai dhakaldai usle mero boobs tira hath lagna thalyo tshirt mathi bata mero boobs touch garyo ….awawwwwwwww usko dd ko vayera malai ali loose thiyo so easily usle aafno hath mero tshirt vitra halyo ra bra mathi bata chalauna thalyo ma umkina khojdai thiye but usle malai chyapa samteko thiyo usle mero bra ko hook kholdiyo ra boobs madna thalyo awwawwawawawa ohhhh ahhhhh kasto arkai feel vayo ani ma paxadi hatna khoje usle jabarjasti mero tshirt kholdiyo ra mero nipple chimotna thalyo malai last dukhyo aaaahhhhhhohhhhhhhhhhhhjh bistarai usle aafno hath mero puti tira lana thalyo uslo euta hath le malai chyappa samatera kiss gardai thiyo usle mero trouser tala saryo ra panty pani ani bstarai mero puti chalauna thalyo…..
READDherai ber samma chike [chikeko katha]
aaaahhhhhhhohhhhhhhohhhhhawhhhhhhhhh ani malai bed ma paltayo ra bstarai mero boobs suck garna thalyo ohhhhahhhhhhohhhhhh dabyo aaaaaahhhhhh arko hath le puti
khelayo ahhhhhhohhhhhhhjhjj ma pura emotion ma aaesake the ani u pani nude vayo baf re usko lado katro raixa maile aile samma lado dekheko thiyena first tym thiyo ani ma daraye karib 8″ long thiyo hola usle bstarai mero boob chalauna thalyo aaaaahhhhhhhhohhhhhhhhehhhhhh ma pura pani pani vaesake the ani usle aafno lado mero puti ma rakhyo ra dhakka diyoo ammma mare nni kasto dukhyo ma nai nai vandai thiye usle malai kiss gardai feri dhakka diyo usko lado ta chirdaichirena ma virgin thiye so garo vako hola 4/5 dhakka diye paxi balla ghusyo ooooouuuuuuuccccc hhhhhhhh aaaiiiyaaaa duuuukhhhhhhyyyyyooooo ani usle malai bstarai thelna thalyo ani bstarai malai pani pain kam hudai gayo ahhhahhhhhohhhhhh mero mukh bata yesto sabda niskidai thiye usle mero boobs masardai malai chikdai thiyo oooghhhhhh ahhhhhhhwhhhhehhhahaaaaa
Karib45 min paxi usko discharge huna thalexa ra usle sabai mero pet ra boobs ma pardiyo .ani ek xin rest garo merai mathi ekxin ma u feri energetic vayo tyo din usle malai 4 choti chikyo ani sanja malai aafai ghar choddiyo
Tespaxi u ra ma contact ma xainau
ALSO READBuda Tour Jada Gharbeti Le Puti Chikyo

No comments:

Post a Comment