Breaking

Monday, November 13, 2017

Hatar Ma Bihe Gare Pachi Mero Puti Ko Band Bajyo

Hy..mero naam rashmi…..mero age 25yrs ko…ma aile padhdai chu………..mero bihe vako 2yrs vayo………..ma 23yrs ko hudai mero bihe vayeko ho.tyo ni mero family ko force le garda….actually mero already boyfriend thyo………usko ra mero affair hami +2padhda dekhi vako thyo………malai ni tesko ekdam maya lagthyo………….tyo tara addict khalko thyo……..malai tesko chai ekdam maya lagthhyo.tesle ni malai ekdam dherai maya garthyo…………..hamro tei colz padhdai padhai love pareko thyo………..tara colz ko bich tirai tyo addict huna thaleko thyo….ani colz ma ni ekdam purai jyap vayera authyo.tei reasonle garda colz ko principle le teslai colz bata nikaldyo…………….malai tespaxi kasto naramro lageko thyo………sadhai class ma tyo sangai hunthye…….tesle colz chade paxi ta malai kasto kasto lageko thyo…..tara colz chade pani hamro bonding testai nai thyo…..ma regular tyo sanga vetthye…………………………ani hamro kiss eta uta hun athalyo………….malai tyo sanga tym spend garna ramailo lagth yo……….tyo sanga romance garda ni malai ekdam ramailo lagthyo…….tespaxi tym bitdai gayo..ani hamro physical relation pani vayo……………first first tym ta hamro sex pani dherai hunthyo….mero family ali strict thyo………ani hamro relation lai accept pani gardaina vanne kura tha thyo malai…
Ani ali tym paxi tyo ali badi nai addict hudai gayo……………tespaxi ta masanga tadeko jasto feel vayo…….ma pani aba estai raixa vanera tadine socheko thye………tara tesle ekdam ati nai garn athalyo malai….mero ghar ma aune…….eta uta garne………….thulo thulo sworle gali garne garthyo.tesko karanle garda maile kati gali pani khaye………………mero +2 pani sakyo…………….tespaxi ma tyo 6month ta ghar bata bairai niskina……….mero family le malai ghar bata baira niskina pani diyena………………………………malai tesko yaad ta authyo……….malia fone garthyo.mero fone pani lideko thyo mero dad le.hamile ekarkalai contact nai garna payenau……………ani tym bitdai gayo………………………..tara u ekdin rati mero ghar ayera kk vanera karuan athalyo……….tyo raat tyo drunk pani thyo…….khayera purai jhyaap vayera ako thyo……………ani tespaxi kk garxu vanera dhamki diyera gayo……..malai daar lagyo………ma vanda badi mero dad mom daraunu vako thyo………..ani tyo raat ko voli palta tirai h ami ghar gayeu…..mero ghar chai uta biratnagar ttira thyo……….ani hami family nai biratnagar gayeu…….tya gayera ali tym ta hami tei baseu…………..malai tya purai month rakhnu vayo.ani dad momle room naya khojnu vako thyo….ma Kathmandu farkida naya room ma shift vaisakeko thyo………
Ani mero bihe pani fix gardisakeko thyo…….hatar ma vako thyo mero bihe………..maile ta kta lai dekheko pani thyena….kasto thyo kta kata ko thyo malai kei pani that hyena…………….ma teti bela ekdam dherai hurt vako thye……………..malai bihe ko kei khusi pani thyena…………..kosanga mero bihe hudai cha.kasto family cha……….kata ko ho…….aha.maile testo kei wasta ni garina………malai kei baal lagena……………………….ani bihe garn aready vaye ma…………..bihe vayo mero ………………..engagement ra bihe ekaidin vako thyo………………………bihe ko din maile mero buda ko face dhari herina…..ma tyo bihe bat akhusi ni thyena…………..ma bas etikai family ko dabab ma ayera bihe garna ready vako thye……………bihe paxi mero life kasto hunxa kei sochina maile……………ani bihe pani vayo mero…………….tyo raat ma mero nay afamily ma ghulmil huna puge………..malai tya ghar ma kk kam garna lagayo…………..ani rati ko 11 baje tira malai euta room ma purayo………tyo room sabai decorate gareko thyo……..ma gayera base…….ma baseko 15min paxi mero husband ayo………….binod…….binod thyo mero husband ko naam….
U tya ayo……….ani sidhai ayera bed mabasyo………………mala topi haru kholyo……..ekxin ta masanga kura garna thalyo………….ramrai sanga kura gardai thyo……….ma khusi pani thyena……ma bas etikai kura kor eply didia base………………ani ekxin paxi tyo luga kholna suru garyo…………………aba malai kasto daar lag yo………tesko face here maile………ali matured thyo……..malai kasto kasto lagyo…tyo tym chai malai kasto runa manlageko thyo………..ani binod le luga kholihalyo……….tespaxi mero najik ayera mero ghumto saree euta euta garera luga kholna thalyo………………………………aba vane malai jhan jhand aar lagyo…………..maile roknani sakina.bihe garera ako thye………..aba j parla parla vanera ma chuplagera base…….lug akholyo…………….kiss garyo paila ta malai………………….malai tesko lips ko taste pani manparena……………bas tyo ta mero mathi chadhdai kiss gardai gayo………….ummmmmmmmmmmmmmmm ohhhhhhhhhh gardai kiss gar yo…………..ma etikai basirako thye…..maile testo saroo kei company nai dina teslai……..kiss gardai gaye………kiss paxi tesko hath mero boobs m a gayo……….boobs dabayo………ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ekdam jor le boobs dabayo…..ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tespaxi boobs chusn a thalyo…ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtesle mero boobs ghari chusne ghari tokne gareko thyo………….ekxinta malai kasto dukhyo……………ani chaldai chaldai tesle mero puti ma lado halna suru garyo…..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtesko lado kasto moto thyo……………inch pani thulo thyo….ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhchirauna thalyo…………….mero puti ali tight vaisakeeko thyo nagareko pani dherai vako thyo..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kasto dukhn thalyo…………………jor jorle lado chirauna thalyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhboobs chusdai lado chirauna thalyo…….ufffffffffffffffffffffffffffffffffekdam badi nai dukhyo malai…..ati nai…………………..ani chikna thalyo…..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhfull speed ma chikna thalyo………………jor jorle ufrera chikna thalyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ani karib 30min ma tesko sperm khasyo………….saalele mero puti vitrai chiraidyo…………………ani tyo raat ta 3tyms garyo tesle malai……………..ani ma pregnant ni vako thye.but maile abort gare…….but aile hamro divorce vaisakyo….ra ma afno life mai khusi chu.

No comments:

Post a Comment