Breaking

Saturday, April 22, 2017

Jungle ma lagera tole ko valu lai chike | nepali valu keti ko puti

Jungle ma lagera tole ko valu lai chike | nepali valu keti ko puti

Hi sathi ho mero nam Abhishek ho. Ma bhaktapur basxu yo mero story ho tapai haru lae kasto lagxa padhera feedback dinu hola. Hamro area/tole ma euti valu thee jaslae sav le moj hanthyo. Maile vane moj hanna pako thena. Tyesko nam Asmi ho. Ekdin maile Asmi lae Fb ma add gare.Add request pathako 1 min ne nahudae accept gari sayed online nae thee hola. Ma asmi ko profile ma gaye ra photo haru browse garna thale. Last sexy sexy foto haleko rahexa herdai lado thankine, tyes paxi k chaheyo lado samatera base jo halye. Maile Asmi lae Hi lekhera msg pathaye Msg turuntai reply ayo. tyes paxi suru vayo mero kahani. karib 20 min ko formal chat paxi maile uslai sodhe. Tmro bf xa vanera ? Asmi : Xaina.. kina banne bichar xa ho :p vanera reply gare. Ava yo vanda byesi k chaheyo ra. maile ne flirt garna suru gari diye.
nepali valu keti ko puti
Flirt garne sil silama kura ta Sexchat ma pugeko theyo. Hami SexChat garna thalyeu. last maja le sexchat vayo. Usle malai usko naked photo haru ne pathae. ma tyo herera ne chole. Maile Asmi lae sanibar ghumna jane ho vanera sodhe. Asmi le direct ans di. k ho sexchat le pugena ki k ho choro lae vanera. Maile haina ghumna jau ki vanera po vaneko ta vane. Asmi- lala jau na ta ghumna vani. tyo din mangalbar theyo. Sanibar lae ajhae 3din baki theyo. Tyes din deki asmi ra ma din dinae sex chat ra phone sex garna thalyeu. Asmi lae pani sex chat ra phone sex garna saro man pardo rahexa. Din ko 2 3 choti sex chat ra phone sex hunthyo. Sex chat ra Phone Sex garda gardae kasare 3 din bityo chalae vayena. Sanibar ne ayo. Maile Asmi lae Phone garye ra Asmi ko ghar vanda agadi ko road ma lina gaye.

Asmi last sexy dress lagayera aaki thee. Black color ko one piece lagayera ako thee. Mero ta herdai lado thingringa vae sakya thyo. usle Sodhe ka ghumna jane ta ? Maile : jum sundarali jal. Asmi – lala Jum na ta. Asmi bike ma basna bitikae mero lado ma samati ra vani. k ho tmro vai le malai sahana sakena ki kaso. Ma – Ava tme btae selauxu ne hunna ra. Asmi – chetae selauxa jasto xa yo ta. Ma – herdae ta jau aja tmro dadh vachne gari selauxa mero vai le. estae kura garda gardae hami Sundarijal pugyeu. Bike park garera hami National Park gayeu. National Park khali theyo ani ta k chaheyo man ma laddo futi halyo mero.

thorai agadi gaye paxi sunsan theyo manxe haru ko thorai ne avas theyena. Maile Asmi lae samate. Asmi – k vayo tmro vai xatpatyo ki kya ho vani usle. Maile kei naboli uslae ma samu tanye ra Kiss gari diye. Asmi ne malai kiss gardai thee. Maile kiss garda gardae mathi bta mero haat chirayera usko poka chammna thalye. Asmi chahe mero lado sum sumyaudae thee mero pant dekhi nae. Maile asmi ko poka baira jhikera chusna thale. Asmi le eta esto nagarum koi ayo vane. aru katae jau na vanna thale. Malai ne thekai ho jasto lagyo ra maile poka chusna xodye.

National park ghumdae mathi jada kheri euta ghana jungle ra khola rahexa tyaha ra yo thau ekdamae sunsan theyo. Maile Asmi lae jungle vitra lage. Asmi lae tya lagera jod jod le kiss garna thale ra poka madna thale.Maile lagaye ko jacket kholera vui ma ochyaye ra asmi lae tya basaye ra asmi le lagaye ko one piece mathi sar diye. Asmi hasdai – yo manxe lae katti hatar khula thau mae garne ra ? Ma- koi chaina naya experience ne huncha garum. Asmi le kei naboli mero pantko chain kholera lado samate. malai lastae anada aayo. Maile Asmi lae chusdyeu na vane. kei naboli majale mero lado mukh ma rakhe ra lolipop chusye jhae mero lado. Ghari lae tuppo dekhi tala samma mukh ma chirau thee ghari geda chus thee. Geda chusda chahe marxu jastae gari dukhne gare chusdae thee.

Ava mero palo theyo. Asmi ko black panty khole diye puti shaved rahexa. ra asmi ko puti ma mukh gadye. Asmi ko puti vitra jibro chirayera eta uti ghumaye ra jati sakdo vitra samma chiraudae theye. Asmi Ahhhhhhh shhhhhh gardae mero tauko theldai thee. maile asmi ko clitors chatdae tokidiye. asmi ta ahhhhhhhhhhhhhhhha aiyaaaa gardae karai ra mero kapal ekdam jod le samati. tyes paxi maile asmi ko puti chusye ra asmi ko puti lae ekdamae wet banaye.

Ava ma Asmi ko mathi chade ra Asmi ko 2tae khuta uthayera puti vitra lado chirauna thale. Ek jhatka mae purae lado chiryo valu jo pare. ASmi shhhhhhhhhhhhhhhhh garye ra siskara di. Tyes paxi maile jod jod le chikna thale. asmi vane ahh ahhh ahhh ahh karaudae puti ma tira theldae thee. ma aasmi ko poka chusdai chikdai theye. Asmi le khuta le malai beryeki thee ra khuta le malai afu tira tandai thee. Maile ne geda chirne gare hanya chahe jod le handae theye. Jod ko parda kheri asmi shahhhh gardae karau the..

karib 7 min jasto chikye paxi maile asmi lae doggy position ma basna lagayera. Asmi basi ra maile mero lado milayera chiraye. Asmi lae tyesari garda dukhdo rahexa alik aiyaahhhhh gari. malai vane saro maja ayo ra maile asmi ko kaamar ma samatera ekdam jod jod le hannna thale.. Mero thai ra Asmi ko chak thokera plat plat plat awaz audae theyo. Asmi vane ahhh ahhh ahhh ahhh ahhh ahhh hhh gardae karaudae thee. karib 4min jasto doggy ma hanne paxi mero maal jharna atyo. Maile asmi lae vane. Asmi – Vitra chahae najhara hae. Maile lala hunxa vane. Ra jhan jod jod le hanye ra mero maal jharnae lageko theyo. maile asmi ko puti bta lado jhike ra asmi lae chusna lagaye. Asmi le mukh lado haleko matrae k theyo mero mukh bta jod ko awaz ayo ahhhhhhhhhhhhhhhh ra maile mero maal savae asmi ko mukh mae jhar diye. Asmi le savae maal afae khae diyo.

tyes paxi hami kyei byer tyehi rest garyeu ra ghar farkyeu. Tyes din dekhi maile Asmi lae 4 mahina samma dinau chike ra paxi ma kotha sare paxi hamro contact vayena.
sathi haru lae kasto lagyo ta mero sex story. Comment garnu hola. Ramro comment paye aru pani mero story haru lekhne xu.

No comments:

Post a Comment